Inget omdöme. Skriv en recension!
    -17%
    -17%
999 kr Ord. pris: 1 199 kr
Lagerstatus: 1 st i lager
1-2 dagars leveranstid Beställningar inkomna före 17:00 skickas ut samma arbetsdag
60 dagars öppet köp Hos oss handlar du alltid säkert, även när du inte är nöjd

Behöver du ett högpresterande tangentbord som klarar att leverera även när det gäller tung PC-användning? Då är MasterKeys L det perfekta tangentbordet för dig; en naturlig utveckling från våra otroligt populära tangentbord QuickFire Rapid och XT. Genom att det sätter kraft före stil och funktionalitet före blixt, är MasterKeys PBT inte en modestatement - utan ett rakt och tydligt förhållningssätt till en överlägsen tangentbordsupplevelse.

TJOCKLEKEN ÄR VIKTIG

PBT-tangenter är fantastiska, men de är också smala och kan vara benägna att gå sönder. Så vi bekämpar detta med otroligt tjocka 1,5 mm PBT-tangenter för en överlägsen hållbarhet, solid känsla och snabbare lyhördhet med våra switchar. Resultatet är en tangenttopp som har minimal förblekning, nästan ingen utjämning och ett mer eller mindre osynligt slitage. Vi se till att allt fungerar, även om du har de mest svettiga, tyngsta korvfingrarna

TYSK FINMEKANIK
Ett mekaniskt tangentbords själ finns i dess switchar, och vi har inte ens tänkt tanken att tumma på dessa. Inget lurendrejeri här - tangentbordet MasterKeys PTB har 100 % äkta, tysktillverkade Cherry MX Blue-switchar som håller för 50 miljoner tangenttryckningar. All den lyhördhet, noggrannhet och taktila tillfredsställelse som Cherry MX-serien är känd för, finns tillgänglig i fem olika färger baserat på dina preferenser.

Lätt outbytbara layouter
Arbetar du på en Linux, men spelar på en Mac? Tja, först av allt så är det synd och skam, men det är inget problem. Tangentlayouter som kan växlas omedelbart med ett enkelt kortkommando. Växla OS-layouter och även tangentlayouter (Dvorak, QWERTY och Workman) med ett tryck på flera knappar. Det är perfekt för dig med olika arbets- och spelinställningar.

INGEN PROGRAMVARA KRÄVS
När du har en bra sak på gång, är det sista du vill göra att avsluta ditt spel för att justera tangentbordsinställningarna. MasterKeys L-tangentbord använder ett innovativt system som enkelt kan växla inställningar. Ändra dina inställningar bekvämt från ditt tangentbord, utan att behöva ladda ner någon programvara eller avsluta ditt spel.

PRESTANDA UTAN FRUSTRATION
Nu kan du säga adjö till raseriutbrott på grund av dålig hårdvara. MasterKeys L är utrustat med en 32-bitars ARM Cortex-processor för konsekvent precision och prestanda. Registrera tangenttryckningar direkt. Spara och utför kommandon och makron direkt. Tack vare MasterKeys snabba “on-the-fly”-system kan du besegra dina motståndare i APM-kamperna varje gång.

TILLGÅNG TILL OMEDELBARA MAKRON OCH PROFILER
Vill du korta ner inlärningstiden för ett nytt spel? Spela in makron och växla mellan flera tangentkombinationer med en enkel knapptryckning, och växla profiler direkt med fyra specialiserade tangenter. Genom vårt intuitiva keyboard är det enklare än någonsin att programmera flertangentsmakron på en allmän server.

NOGGRANNHET. OMDEFINIERAD.
MasterKeys-serien har samma rollover-tekniker som finns i vår MasterKeys Pro-serie, vilket resulterar i den mest effektiva och exakta anti-antighosting-tekniken som finns på marknaden. N-tangentrollover fungerar i tandem med 6-tangentsrollover för att säkerställa att varenda tangenttryckning identifieras korrekt, oavsett hur många som trycks och hur mycket CSI-nivåhackning du gör. Oavsett hur snabbt spelet går, så kommer tangentbordet att klara det galant.

EN LAYOUT FÖR ALLA
Oavsett om du behöver ett tangentbord för ett kontors-rigg, eller om du har en underlig fetish för tangentbord utan siffror, så har vi ett MasterKeys PBT-tangentbord för dig.

Omdömen (0)