Kom i kontakt med oss!

Vi på MaxGaming har världens bästa kunder, och självklart ser vi till att matcha det med världens bästa kundsupport. Vi får ofta beröm för supportens goda bemötande och proffsiga kundservice, någonting som vi är oändligt stolta över. Ribban är skyhög, och vi kompromissar inte när det gäller support — den ska alltid vara i toppklass.

Vår supporttelefon finns tillgänglig mellan 12:30 och 16:00 under helgfria vardagar. Dit kan du vända dig ifall du har frågor eller funderingar angående olika produkter eller din order. Vår personal är erfaren, kunnig och hjälpsam, och är redo att besvara stora som små frågor. Majoriteten av alla mail som kommer till oss innan kl 15:00 på vardagar besvaras samma dag. Ifall du inte har fått något svar efter 24 timmar (under helgfria vardagar) rekommenderar vi dig att försöka kontakta oss igen.

Läs våra köpvillkor här

Allmänna frågor
Sitter du och undrar över någonting? Inte ska du göra det! Skicka ett mail till oss. Alla frågor och funderingar som du vill ställa till oss på MaxGaming är välkomna!

Du kan exempelvis vända dig till oss om du har hittat något fel på vår webbsida, eller har olika synpunkter och förslag på vad vi skulle kunna göra för att förbättra oss. Du kan även vända dig hit om du har hittat en produkt som du tycker att vi borde ha i vårt sortiment. Det är även hit du vänder dig för B2B-frågor och eventuella företagssamarbeten. Ingen fråga är för stor eller för liten.

Vid frågor gällande sponsring - läs om vår sponsringsverksamhet innan du kontaktar oss.Mail: info@maxgaming.se

Om MaxGaming
Våra betalsätt
Trygg e-handel
Allmänna frågor
Orderfrågor
Hit vänder du dig när du har en fråga efter att du lagt din beställning. Exempelvis om du undrar när din beställning kommer eller om du vill göra en ändring/avbeställning.

Ditt kolli-id skickas automatiskt till din mail efter att din order är på väg. Ibland hamnar detta mail i skräpposten, så kontrollera där innan du mailar oss. Har du tappat bort din SMS-avisering så går det lika bra att uppge kolli-id när du hämtar ditt paket. Skulle du vilja att vi skickar ditt kolli-id på nytt är det hit du vänder dig.

Mail: order@maxgaming.se
Glöm inte att skriva ditt ordernummer!

Frågor om er Klarnabetalning
Om du har en fråga angående din faktura, kort/direktbetalning eller delbetalning vänder du dig i första hand till Klarna som sköter våra betalningar.

Länk: www.klarna.com/se/kundservice
Orderfrågor

Produktfrågor - Prata med en expert eller inköpare!
Det är inte helt enkelt att handla gamingutrustning alla gånger. Ibland kan det vara svårt att veta vilken produkt som är bäst för just dig. Framförallt när det gäller stora köp som exempelvis en gamingstol kan det vara skönt att få rådgivning från en som är expert på området.

De som jobbar på vår supportavdelning har bra koll på våra produkter. Hit vänder du dig om det är något du undrar innan du beställer. Till exempel om du undrar något angående en produkt, våra köpvillkor eller om du behöver hjälp med en beställning. Hit vänder du dig också för att få veta när en produkt kommer in i lager igen.

Mail: sales@maxgaming.se

Produktfrågor
Support- & garantifrågor
Hit vänder du dig för frågor du har efter att du mottagit dina varor. Till exempel om du behöver hjälp med hur en produkt fungerar eller behöver hjälp med felsökning.

Om du vill göra ett supportärende/reklamation, kontakta alltid oss först via support@maxgaming.se.Vi skickar ut mer instruktioner till er efter att vi mottagit ert ärende. Nämn ert orderID i rubriken.

Glöm inte att skriva vilken produkt det gäller och vad du har testat. Vi rekommenderar att man alltid testar i en annan dator/konsol för att se om problemet hänger ihop med produkten eller datorn/konsolen.


Om du vill komma direkt till vår RMA-avdelning gällande DXRacer-produkter, kontakta då dxracer@maxgaming.com
Support- & garantifrågor