Frågor och svar (FAQ) - MaxGaming.se
MaxGaming loading..

Vi är igång! Black Friday.

Navigera

Frågor och svar (FAQ)

F: Hur lång är leveranstiden?
S: 1-2 arbetsdagar

F: Produkten jag vill ha är slut i lager? När kommer den tillbaka?
S: Vi försöker alltid uppdatera lagerstatus och inkomstdatum så fort vi får information, men om du är intresserad av en specifik produkt som inte har något inkomstdatum på hemsidan så kan du alltid skicka ett email till info@maxgaming.se så kommer vi att kontrollera nästa inkomstdatum för den specifika produkten åt dig.

F: Hur lång tid tar det innan min beställning kommer fram?
S: Alla ordar som beställs före 17:00 behandlas samma dag och 98% av våra leveranser kommer att levereras inom 1-2 arbetsdagar. Snabb och enkel leverans är något vi arbetar hårt för.

F: Hur kan jag spåra mitt paket?
S: Du kan använda spårningsinformationen som finns i e-postmeddelandet som får när din beställning skickats från vårt lager. Vänligen kontakta info@maxgaming.se med den fullständiga beställningsinformationen inklusive ditt order-ID om du inte har fått informationen.

F: Vilken typ av garanti erbjuder MaxGaming?
S: Vi erbjuder ett till två års garantitid beroende på vilken produkt du köpt från vilken tillverkare. Är du osäker på hur lång garantitid du har på just den produkt ni köpt kan ni antingen läsa det på produktens sida eller kontakta support@maxgaming.se för mer information.

F: Min produkt kom med en trasig del eller är defekt. Vad gör jag nu?
S: Kontakta vår supportavdelning på support@maxgaming.se med ditt order-ID eller kvitto och ge en kort förklaring av problemet. Vi kommer att göra vårt bästa för att ge dig hjälp så fort vi kan!

F: Vad är er returpolicy?
S: Vi erbjuder 60 dagars öppet köp och bytesrätt. Om 60 dagar har gått sedan ditt köp så kan vi tyvärr inte erbjuda dig återbetalning eller utbyte. För att du ska kunna returnera produkten måste den vara i så pass bra skick att den skulle kunna säljas som ny. För att slutföra din retur kräver vi ett kvitto eller ett köpbevis. Vänligen kontakta support@maxgaming.se för eventuella frågor eller funderingar.

F: Kan jag få sponsorskap?
S: För tillfället så erbjuder vi tyvärr inga affiliate-program. För sponsring, partnerskap eller andra marknadsföringsändamål, vänligen maila till info@maxgaming.se. Observera att på grund av hög efterfrågan kan svar variera beroende på tid.