Skriv en recension
  • DXRacer DRIFTING D61-NWB
3 090 kr
Lagerstatus: 3 st i lager
Klarna - Simplifying Buying
1-2 dagars leveranstid Beställningar inkomna före 17:00 skickas ut samma arbetsdag
60 dagars öppet köp Hos oss handlar du alltid säkert, även när du inte är nöjd

Gamingstolarna i den här serien ger en exceptionell nivå av komfort. De har mer stoppning i rygg och sittdyna, är lite mer skålade i jämförelse med F-serien och har en lite djupare sits. D-serien är lämplig för långvarig användning av över 8 timmar per dag. Funktioner inkluderar utmärkt stabilitet på grund av den rörformiga-stålramen och ny patenterad helgjuten aluminium-fotkryss med gummikuddar för fotstöd. Med en justerbar helt nerfällbar rygg, kallskum på rygg och sits, 8 stegs höjdjusterbara breda armstöd, hög rygg och tilt mekanism är detta en kontorsstol som lever upp till de höga krav gamers har. Maximal lastkapacitet är 100 kg.

Specifikationer:
- Extra stoppning i rygg och sittdyna
- Justerbara armstöd med skön stoppning
- Nackstödskudde och ryggdyna ingår
- Steglöst justerbart ryggstöd mellan 90-135 grader
- Helgjutet fotkryss i aluminium med gummikuddar för fotstöd
- Justera höjden med hjälp av gas-fjädern
- Maxvikt 100 kg

Omdömen (1)
Du måste logga in för att kunna skicka recensioner Logga in
5 1
  • Skrivet av: Payam

Har använt stolen i 3-4 dagar nu, är riktigt nöjd TÄNK PÅ INNAN DU KÖPER: Stolarnas olika "series" har att göra med DIN kroppsform. gör din research och se vilken stolsmodell som passar din kropp, alla är lite annorlunda för att du ska kunna få den stol som passar dig bäst. Jag är 175cm, 80kg och "medel" bred, tycker denna passade mig jättebra. Stolen är för folk som spenderar riktigt mycket tid i långa sträckor, ska du ha den för ditt "KVÄLLSGAMING" efter jobbet så kommer du troligen slösa pengar. Materialet i denna stol, (PU) kan leda till att det blir rätt svettigt och varmt, rekommenderas att ha på sig en t-shirt och iaf shorts om du ska sitta längre perioder. Personligen tyckte jag att ryggkudden blev obekväm efter längre perioder, stolen blev otroligt mycket bekvämare när jag tog bort den. En konstig detalj var att ryggkudden och nackkudden båda hade olika mönster från bilden, tyckte det såg lite sämre ut, lite av ett mindre "klagomål" men värt att nämna. Ännu en detalj som många nämnt är att armstöden är vingliga, vilket är skumt som fan, men alla Allt som allt, otroligt bekväm stol som är värt priset.

Specifikationer
Egenskaper
Armstöd: 3D